محصولات چرمی

محصولات چرمی  اکثرا در صنایع مختلف کاربرد دارد .

نوع آستری داخلی و رویه چرمی  گونه های مختلف دارد که طبق سفارش در ضخامت و کیفیت های گوناگونی و رنگ دلخواه  قابل تولید می‌باشد .
نوع مصنوعی چرم در صنایع کیف و کفش ،پوشاک تودوزی روکش صندلی و مبل یا روکش انواعی قطعات و لوازم جانبی کاربرد دارد .

توضیح مختصر:
چرم مصنوعی که در محصولات مختلفی از  جمله مبل، کفش، اتومبیل، پالتو و … مورد استفاده قرار می گیرد از برترین اختراعات بشر است که توانسته کمک زیادی به زیبایی زندگی انسان‌ها کند. چ

رم بعد از سنگ و چوب، ابزاری قدیمی و قابل استفاده برای انسان‌ها بوده است. از دوران انسان‌های نخستین تاکنون چرم به‌عنوان پوششی برای انسان استفاده شده است. چرم را از پوست حیوانات به شکلی که قابل استفاده شود تبدیل نموده‌اند. به‌طوری‌که از آن برای ساخت کیف چرم، کفش چرم، پوشاک و مبلمان چرمی بهره گرفته شده است.
چرم مصنوعی هم نوعی از چرم است، با این تفاوت که کاملاً از مواد مصنوعی تشکیل شده و به دلیل پرهزینه بودن چرم و تخریب عوامل زیست محیطی، امروزه چرم مصنوعی جایگزین مناسبی برای چرم است. اما تشخیص چرم اصل از چرم مصنوعی به دلیل شباهت بسیار زیاد به‌راحتی امکان‌پذیر نیست. گفتنی است که چرم مصنوعی را با نام‌های چرم اگزما، چرم پلی اورتان و چرم وگان نیز معرفی می‌کنند که در تولید وسایلی چون کفش، کیف، و اثاثیه منزل از چرم مصنوعی به‌عنوان روکشی چرم‌مانند برای آن و در زمانی که این چرم از پلاستیک ساخته شود، در تولید پوشاک و پارچه از آن استفاده می‌شود. فروشندگان هم نام‌های چرم مصنوعی، چرم صنعتی، چرم غیرطبیعی، چرم PU، چرم گیاهی، leatherette ،faux leather ،PU leather و … برای فروش بکار می‌برند.
در تولید چرم مصنوعی، یک پوسته لایه پوشش در بالای یک پلیمر مصنوعی مخلوط قرار خواهد گرفت و در تولید آن دیگر نیازی به دانه‌های چرم گاو برنزه و یا لایه‌های فیبری نیست. شایان ذکر است که مزیت اصلی آن پایین بودن قیمت آن و دوام و مقاومت آن در مقابل پارگی و سائیدگی است که باعث می شود هنگام استفاده به عنوان چرم مصنوعی کفش رضایت مشتریان را فراهم آورد.
.

- مشاوره در خريد 
- عرضه كالا به صورت سفارش دلخواه   
- عقد قرار داد تامين كالا ( ماهانه و سالانه)
- ضمانت كيفي و خدمات پس از فروش
- تحويل فوري كالا درب كارخانه          

 ( ارسال کالا به سراسر كشور )  

جهت سفارش و یا مشاوره درباره کالای مورد نظر خود با مسئول خدمات ما در ارتباط باشید.

09056601545 : whats app

تعداد لایک ها : 2


نظرات

اولین فردی باشید که برای این مطلب نظر میدهید.

ارسال نظر

جهت ارسال نظر لطفا ابتدا در سایت عضو شوید.