کفش رسمی زنانه

کمتر خانمی را می‌توان پیدا کرد که برای خرید کفش مجلسی دچار مشکل نشود. در این مقاله قصد داریم هم شما را راهنمایی کنیم و در کنار آن چند پیشنهاد فوق‌العاده برای خرید کفش زنانه مجلسی بدهیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پاشنه کفش زنانه اهمیت دارد

کاملا با شما موفق هستم که پوشیدن کفش زنانه با پاشنه بلند باعث افزایش اعتماد به نفس در شما شده و در کنار آن زیبایی خوبی به استایل شما می‌دهد اما پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید.

پاشنه ۱۰ سانتی متری: به هر میزانی که قد شما کوتاه باشد، به شما توصیه نمی‌کنیم به سراغ کفش با پاشنه ۱۰ سانتی متری بروید. چرا فشار بسیار زیادی را به کمر و زانوهای شما وارد می‌کند.

به سراغ انواع کفش زنانه با پاشنه تو پر بروید، چرا که هرچه پاشنه ضخیم‌تر باشد فشار کمتری را به ستون فقرات شما وارد می‌کند و آرامش بیشتری در هنگام راه رفتن خواهید داشت.

کفش‌های مجلسی معمولا از چرم ساخته می‌شوند. به همین دلیل معمولا قیمت نسبتا بالاتری نسبت به انواع کتانی و کفش راحتی دارند. به همین دلیل توجه داشته باشید که کفش‌های ارزان قیمت احتمالا از چرم مصنوعی و یا لاستیک ساخته شده‌اند که هم باعث بو گرفتن پا می‌شوند و هم راحتی کفش‌های تمام چرم را ندارند.

کفش‌هایی با زیپ، بند و سخت افزارهای دیگر در دسته کفش‌های غیررسمی قرار می‌گیرند و مناسب مجالس غیررسمی هستند و کفش‌هایی با دیسک‌های کوچک، مروارید، کریستال و سنگ های قیمتی در دسته کفش های مجلسی هستند. و بعلاوه کفش‌های مخمل، ساتن و جیر کمتر رسمی هستند.

 

تعداد لایک ها : 0


نظرات

اولین فردی باشید که برای این مطلب نظر میدهید.

ارسال نظر

جهت ارسال نظر لطفا ابتدا در سایت عضو شوید.